Akıllı
telefon uygulaması üzerinde çalışan “Alışverişin Yeni İcadı” Hopi, dünyada bir
ilk olma özelliği taşıyor.
Boyner Grup, perakende sektöründe ve alışveriş dünyasında yeni bir dönemi başlatacak icadı Hopi'yi müşteriye sunmaya hazır. Akıllı telefonlar üzerinde çalışan bir alışveriş uygulamasının ötesinde, Türkiye'nin önde gelen markalarını bir araya getirecek olan Hopi, herkese kazandıracak ve piyasayı canlandıracak.
Hopi
"akıllı alışverişle" müşterinin alım gücünü artıracak
Hopi
kullanıcılara tercih, alışkanlık ve beklentilerine uygun ürün ve kampanya
önerilerinde bulunarak kişisel ihtiyaçları, yaşam tarzları ve tercihlerine özel
alışveriş seçenekleri sunuyor. Hopi akıllı telefonlara ücretsiz olarak
yüklenebiliyor, hem IOS hem
de Androidişletim
sistemli cihazlarda kullanılabiliyor.
Hopi
içindeki "Paracık" adlı ödül-puan sisteminin, alışverişe herkesin
kazanacağı yeni bir dinamizm getirmesiyle perakende sektörünü dönüştürmesi
bekleniyor. Müşteriler Hopi kampanyalarından kazandıkları "Paracık"
ödüllerini, üye markalarda yapacakları alışverişlerde 2, 3, 5 hatta 10 kata
varan değerlerle çarparak kullanabilecek. Örneğin %10 paracık teklif
eden bir kampanyadan kazanılan 10 TL değerindeki 10 Paracık farklı bir markanın
5 Kat kampanyasında 50 TL değerinde kullanılabilecek. Böylece müşteriler daha
fazla bilgi, seçenek ve fırsata akıllı telefonlarından her an her yerde
ulaşarak borçlanmadan alım gücünü artırma imkanına kavuşacak.
Hopi ilk aşamada Türkiye'nin farklı
sektörlerden 30'u aşkın lider markasını bir araya getiriyor. Bu markalar
platformu her geçen gün büyüyecek. Hopi, alışveriş dünyasına getireceği
yeniliklerle tüketiciye ve markalara çeşitli avantajlar sağlarken ekonominin
büyümesine de katkıda bulunacak. Hopi'nin "Paracık" ile müşterileri
için yaratacağı ek alım gücü ve kişiselleştirilmiş kampanyalar, farklı tercih
ve beklentilere uygun ürünleri doğru yer ve zamanda sunacak markalara üretim ve
pazarlamada verimlilik sağlayacak. Yeni icat Hopi'de buluşan müşterilerin ve
markaların sayısı arttıkça perakende sektörü ve ekonomiye sağlanan katma
değerin de büyümesi bekleniyor.
Cem
Boyner: Hopi, teknoloji ve inovasyonla hem müşteriye hem ekonomiye fayda
sağlayacak
Boyner
Grup CEO'su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner;
Hopi'nin sadece Türkiye'de değil dünyada benzeri olmayan yeni bir icat
olduğunun altını çizerek Hopi'yle müşterinin güçleneceğini söyledi. Boyner,
"Hopi'yi perakende sektörünü kökten dönüştürecek, piyasayı
canlandıracak yeni bir icat, yeni bir iş ve alışveriş modeli olarak görüyoruz.
2000'lerin başında Advantage Kart taksitli alışveriş modeliyle Türkiye'de
perakende sektörünü dönüştürmüştü. Advantage Kart modeli müşterilerin
hayallerine ulaşmasını sağladı ve hayatı zenginleştirdi. Hopi'nin özellikle
ödül sistemi 'Paracık'la daha da büyük bir değişim yaratacağını öngörüyoruz.
Hopi müşterilere daha fazla bilgi, daha fazla seçenek ve Paracık sunarak onları
güçlendiriyor. Boyner Grup mağazalarından alışveriş yapan 16 Milyon
müşterimizin yaklaşık 10 Milyonunda akıllı telefon var. 3 yıl gibi kısa bir
zamanda akıllı telefon kullanımının daha da artmasıyla 15 Milyona yakın
müşterimizi Hopi'li yapmak istiyoruz."
Şirketler
için yeni bir büyüme ve verimlilik alanı
"Müşterilerin beğenilerine, yaşam tarzlarına ve ihtiyaçlarına uygun
özel teklif ve kampanyalarla müşteriye kazanç, Hopi üyesi markalara da yeni bir
büyüme ve verimlilik alanı yaratıyoruz. Türkiye'nin lider markalarının Hopi'de
biraraya gelmesinden ve ortaya çıkan işbirliği platformundan büyük mutluluk
duyuyoruz. Sağlıklı büyümenin yolu teknoloji ve inovasyondan geçiyor. Hopi ilk
günden başlayarak artan bir hızda müşterileri ve Türkiye için fayda ve fark
yaratacak." dedi. Cem Boyner, Hopi'yi hazırlayan ve hayata geçiren Hopi ekibine,
Boyner Grup Strateji ve İş Geliştirme Bölümü'ne, Boyner Grup Perakende
şirketlerine ve tüm üye şirketlere teşekkür etti.
Yazılımı,
teknolojisi ve iş modeliyle bir ilk
Hopi
Genel Müdürü Onur Erbay ise Hopi'nin hem yazılımı hem
tasarımı hem de iş modeliyle dünyada bir ilk olduğunu ve teknolojiyi de
kullanarak müşteriyi heyecanlandıracak birçok yenilik sunacaklarını belirtti. Erbay, "Hopi'nin arka planında çalışan önemli bir 'CRM ve big data'
yazılımı var. Hopi, teknolojisiyle 'big data'dan yararlanarak kampanyaları
kişiselleştirerek müşteriler ve markalar için değer yaratıyor. Müşterilerin
ihtiyaç ve beklentilerini markaların binlerce teklifiyle en uygun şekilde
eşleştiren bu yazılım herkese kazandırıyor. Böylece Hopi müşterileri kendi
tercih ve alışkanlıklarına uygun en cazip kampanya ve teklifleri artık
ceplerinden takip edip faydalanabilecekler. Markalar ise müşteriye uygun ürün
ve teklifleri ulaştırarak verimliliklerini artıracaklar. Yıl sonuna kadar mobil
ödeme, fotoğraf ile ürün arayabilme, 'Benim Olsa' listesi oluşturma ve
sevdikleriyle paylaşabilme gibi pek çok yeniliği Hopi'ye adım adım entegre
edeceğiz. Hopi yeni teknolojilerle ve farklı sürprizlerle kendini sürekli
yenileyecek.
Uygulamayı
hem indirmek hem de kullanmak ücretsiz. İlk 1 yıl sonunda 5 milyona yakın Hopi
kullanıcısı olacağını tahmin ediyoruz"
şeklinde konuştu.
Bu yazı http://www.sabah.com.tr sitesinden alınmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder